Hleda se:

Pavel pavel_t@centrum.cz
Středa Červen 30 09:48:58 CEST 2004

Na to by vyhovoval ZiLOG Z8F Encore, treba typ Z8F1601 PM, 2x Uart (38400
nebude problem), 16kB FLASH, prave 2048B RAM (4096 se dela az od typu s 48kB
FLASH), pouzdro DIL40, nejen programovani v zapojeni ale i ladeni, mensi
nevyhoda muze byt napajeni 2.7 - 3.6V ale IO se da bez rizika donutit az na
5.5V. Vyvojove prostredi ASM, C, SW i HW Debugger jsou v cene kitu za cca
1100kc a samotny procesor v kusovem mnozstvi bude stat cca 130 - 200kc
(nevim presne pouzivame LQFP pouzdra a bereme za 100kusovou cenu). A par
kusu bude mit Ecom skladem (maji zasoby na webu v sekci "stahni si").

Pavel

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of MK
Sent: Tuesday, June 29, 2004 8:39 PM
To: hw-list@mailman.nethouse.cz
Subject: Hleda se:

Prosim poradte, hledam pro jednu aplikaci, ktera se nebude nejspis opakovat
procesor (mikrokontroler)
Podminky:
- okamzita dostupnost be dvou kusech
- 2x seriovy port
- => 2048B RAM
- FLASH
- ISP
- pouzdro DIL do 40pinu
- dostupne vyvojove prostredi (Asm a nejlepe i Ccko)

Jedna se jen o konvertor 38400Bd - 38400Bd s jednoduchou ridici logikou

Prosel jsem mne blizke rodinky, ale bud jsem blbe koukal, nebo tam nic
vyhovujiciho neni :-(

S pozdravem
MK