Hleda se:

MK info@mcu.cz
Úterý Červen 29 22:43:14 CEST 2004

> A co tam dát nějaký PIC (16F88) nebo Atmel, RAM paměť na SPI a jeden SPI
> UART od Maxima ?
> Pokud by se to všechno udělalo v SMD, tak to zabere míň prostoru než
> DIL40 a bude to za pár šlupek.

Reknu to takhle, jsem limitovan casem a financema.
To znamena, ze premisa je - co nejjednodussi, jednostrana DPS, pokud mozno vse v jednocipovem
mikrokontroleru + budice RS232 a trocha bizuterie :-)

Proto dotaz - jinak fakt neni problem pouzit modul s Rabbitem.
Je v supliku, RAM ma 128kB, 4xUART a napsane to mam za vecer.

S pozdravem
MK

PS: Winbond dela W77E58 a dalsi - jenze zase jen 1kB RAM :-(