Nejakych 15ns by bodlo :).

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Úterý Červen 29 18:07:46 CEST 2004

Doma bych ho nechtel, deti by se baly, ale poradit docela umi a ma to i
skoro dobre :).

Trochu si ho prizvedneme, aby nam nevychladl a priste zase poradil, oc
drsneji, o to rychleji a lepe :).

BTW, kdo by myslel ze do nej rypu, jen pro vysvetleni, toto je mezi nami
celkem bezny zpusob podekovani a z Kostovy strany predpokladam vyjadreni
radosti nad cizim nestestim, zde konkretne s mym dlouhym vedenim :))).

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: MK [mailto:info@mcu.cz]
Sent: Tuesday, June 29, 2004 5:02 PM
To: [HWnews]
Subject: Re: Nejakych 15ns by bodlo :).

> V dobe sestupne hrany /WR nemusi byt data jeste (pokud to tedy dobre
chapu)
> bohuzel platna, tedy tohle by take rana na jistotu nebyla :(. Nakonec
> mrknete sami, treba do toho koukam blbe, to se mi take jako beznemu clenu
> lidskeho pokoleni stava, jde o PIC18C801.

Jen skromny dotaz, signal OSC1 nebo CLKOUT muzes pouzit ???
Pokud ano, tak v cem je problem ??
WR v L uvolni zapis do registru a nabezna hrana OSC1 (CLKOUT) tam ta PLATNA
data zapise.

Jinak nechci byt valecny stvac, ale prohledavat 320 stranek stupidniho DS k
zparchantelemu PICu
je fakt bomba. Coz takhle priste alespon dat odkaz na stranku s prubehy
:-)))

S pozdravem
MK