vymenim 16MHz crystal oscillator (za DIL14)

Cizek Milan cizek.milan@seznam.cz
Úterý Červen 29 11:20:34 CEST 2004

Ahoj,
objednaval jsem online v GME a bohuzel mi poslali provedeni v DIL8 (schanim
DIL14), ktere mi do desky nesedne. Samozrejme to muzu prodratovat, ale je to
prvni kousek, kterym se budu mozna chlubit, tak bych radeji original.

Nemate nekdo? Nevymenil byste (4ks, i 2 by zatim stacily)? Uvitam klidne i
radu, jak to vyresit elegantne, aby to bylo libive. :-)

PS: Cesky Krumlov/Budejovice, pripadne bych zaplatil i postovne a namahu,
pokud by byl nekdo ochotny to poslat. :)

Milan