Teplomer pro Palm

Petr Stetina petr@lab.cz
Úterý Červen 29 10:55:29 CEST 2004

Tak jsem vcera stravil 5 hodin nad zkoumanim IrDA stacku Palmu a vypada
to nadejne. Za par tydnu se tedy skutecne budete moci prochazet s Treem
mezi teplomery. ;)

Zatim pouzivam k mereni teploty DS1820 pripojeny k ATtiny15L. Data
vysilam obycejnou IR diodou s vlnovou delkou 880 nm. Jeste tedy
nevysilam realnou teplotu ale sum, ktery jsem schopen zachytit a
zobrazit na svem m505. V konecne podobe bude DS1820 nahrazena
termistorem, takze to cele bude splnovat i pozadavek 'lacny'.

Vychazel jsem z Microchip AN888. Musim souhlasit s panem Bezstarosti,
ktery kdysi prohlasil, ze v AN Microchipu se da najit vsechno. ;)

Momentalne jeste premyslim, cim takovy teplomer 'krmit'. Limitujici jsou
pro me rozmery krabicky od sirek, takze uvazuji o 2x AAA, ale nemuzu
sehnat vhodny drzak a i tak se mi zda takova konstrukce moc velka.
Jake mate zkusenosti s nabijenim knoflikovych clanku?

Petr