nf-vf vyhledavač vedeni - vysilac - prijimac

Thomas Shaddack hwnews@shaddack.mauriceward.com
Úterý Červen 29 03:26:25 CEST 2004

Kolik tam tech kabelu je? Neslo by identifikovat jeden, pak na nej povesit
nekolik odporu zapojenych do serie, na jejich spoje pripojit ostatni
kabely, a na druhe strane zmerit odpory proti znamemu vodici?