LCD display

"Zíka Aleš, Ing." Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
Pondělí Červen 28 10:35:39 CEST 2004

	Zdravim,

      chci si delat do obytnejch mistnosti vedle vypinace maly pokojovy
termostat, ktery by ukazoval okamzitou teplotu, pripadne by umoznil docasne
zmenit pozadovanou teplotu nebo jeste nejaky dalsi ficury (neco jako je na
http://www.bmr.cz/sources/k_rfan3.htm, pripadne i trochu komfortnejsi).

      No a shanim do toho LC disply, minimalisticky poradavek je nejaka
tri-ctyrciferna sedmisegmentovka (jako multimetr), ale tam vidim nevyhodu,
ze nemam zadny prostor napr. pro indikaci toho dalsich stavu.
      Takze uvazuju i moznosti nejakeho textoveho displeje tak 2x8 (mozna
2x10 s vetsim se tam asi nevejdu), tady je zase nevyhoda, ze ty cisla budou
dost maly. Grafika uz asi bude dost draha a taky narocnejsi na rizeni.

	Koukal jsem na GM a GES, ale tam praktiky nic neni, GM ma nejaky
MC0802A, ale podle stranek vyrobce, je to nejaky moc miniaturni.
	Kdo to tady jeste dodava, připadně jestli mi nekdo muste doporucit
nejaky konkretni typ, nebo jine reseni?

	Kdyz shrnu pozadavky:
      - sirka tak do max 6 cm (jinak se to nevejde pod vypinac)
      - nizka cena (budu toho vic kousku, takze kazda desetikacka dobra)
      - podsviceni rozhodne neni na skodu
      - pokud mozno co nejvetsi znaky (radsi 2x4 s velkejma bukvama nez 2x8
s blechama)

	Diky,

			Ales Zika
			CSE Spoje Pelhrimov