Tak snad konecne Linux

Vaclav PEROUTKA vaclav.peroutka@st.com
Pondělí Červen 28 09:21:16 CEST 2004

Zvukovka - samozrejme jede. Sam ji mam - chce to modul snd-via82xx nebo
via82xx - podle distribuce (resp. pokud distro pouziva ALSA drivery nebo
OSS). Pokud mate Alsu, mozna je dalsi vec, ze vsechny kanaly jsou
automaticky ztlumene - alsamixerem je potreba nastavit hlasitost a pak
pomoci "alsactl store" ulozit (pro obnoveni "alsactl restore").

Modem - pokud pouzivate jadro pripravene v distribuci, to ma
predpripravene vsechny zakladni subsystemy, mozna to nechce zkompilovat
jadro, ale chce jenom hlavickove soubory jadra a zkompilovat modul pro
modem. http://www.abclinuxu.cz je Vasim pritelem...

Tiskarna - taky funguje : http://www.abclinuxu.cz/hardware/show/1613

Ano, kdyz clovek nema cas nebo je liny si "pohrat", asi je lepsi dat
tech 5 tisic za M$Windows.

VP