zapis do EEPROM pri padani napeti

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Pátek Červen 25 17:14:12 CEST 2004

tento případ bych z principu nepřipustil. Přece vím jak mám dimenzované
elity ve zdroji a pokud na nějaký port vyvedu hlášení o podpětí (kdy
stabilizátor ještě bezpečně napětí udrží), tak provozní zápis povolím pouze
když napětí je a případně IHNED po zjištění, že není, zapíšu co je potřeba
zapsat při vypnutí. Zápis musí být vždy rychlejší, než pokles napětí na (pro
data) nebezpečnou hodnotu. To co píšete, je zbytečný hazard.
Anděl