ochrana pred spamery v teto konfere

Jan Rehak Jan.Rehak@HW.cz
Pátek Červen 25 16:40:18 CEST 2004

Zdravim,

Dekuji clenum konference, ze problem vysvetlili za me.. :-)

Problemem bylo, ze v archivu stare konference (ktery je mimochodem
stale videt na WEBu, ackoliv jsem tam zase poslal nekolik emailu at to
vypnou) byly zobrazene na webu i emailove adresy ctenaru = mraky
spammeru proste vygrebovali web, identifikovali emaily a pak na ne
rozesilaly SPAMy...

V nove konferenci emaily nejsou (snad ani v kodu) viditelne = tento
zpusob ziskani emailove adresy uz nefunguje..

Hezky Den
                                               Jan Rehak
--
 PRUMYSLOVE APLIKACE :               http://www.HWgroup.cz