Mikrofonni zesilovac na 3V

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Červen 25 11:47:12 CEST 2004

Tomáš Hamouz wrote:

> Tomu nerozumim. Co ma spolecneho technologicky Hi-end s otocenou fazi?

jen ze teorie o principech slyseni se priblizi praxi

> Zkousel jsem otocenou fazi na ruznych zarizenich vcetne studiove
> techniky a pokazde jsem mel pocit ze se zvuk ozyva "nekde vzadu, ale
> nedokazu presne rict kde".

z reprobeden toto samozrejme plati a bezne se tohoto jevu vyuziva, to
neplati vsak z uzavrenych sluchatek, kde to nepoznate (tedy pokud jsou
oba menice idealne shodne).

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!