Mikrofonni zesilovac na 3V

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Červen 25 11:13:14 CEST 2004

Tomáš Hamouz wrote:

> Zaujalo me zapojeni sluchatek v protifazi (aby ziskal 64Ohm bez zasahu
> do sluchatek). Nevim jak pro ostatni, ale pro mne je takovy poslech
> velmi neprijemny.

A kdo rika, ze musite to zapojeni dodrzet? Me je taky z takoveho
poslechu na bliti, ale kdyz to nekomu nevadi, tak at si dela co chce.

Jen tak mimochodem, v bazaru jsem si nedavno koupil za celych 50,-Kc
super sluchatka AKG (takove velike skarede uzavrene musle), to byste
neverili, jak jde mono presne ostre z jednoho jedineho mista. Jelikoz
mely blby drat, tak mely mono "in natura" jelikoz zemni fous byl upadly,
ale ikdyz byly v protifazi, tak mi to z techto sluchatek k zbliti
nepripadalo, jen to bylo takove trosku jine, lec ostre lokalizovatelne
presne doprostred hlavy.

Takze zavisi opet na cem to poslouchate, pri technologickem Hi-endu to v
podstate splnuje teoreticke predpoklady (to ze otocenou fazi nepoznate).

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!