MCU a odruseni VF casti

MK info@mcu.cz
Pátek Červen 25 09:55:23 CEST 2004

> No a my sme v starej praci zazili "managera", ktory sa na porade
> preslavil vazne myslenym vyrokom:
>
> Ja vam dam hardware! Ja vam da software! ROBIT BUDETE!!

No nezlobte se, ale mel svatou pravdu :-)))
Ja bych k tomu jen doplnil - "ROBIT A MYSLET PRI TOM BUDETE"

Co by jste rekl na dvouhodinovou debatu zastupcu techto dvou skupin, kteri si vzajemne
dokazovali, ze problem neni na jejich pulce hriste - s vysledkem, ze vse je vlastne OK,
jen ten trojmetrovy displej proste furt nejak problikava a neda se s tim nic delat.

To ze si "softwerar" popletl mikrosekundy s milisekundami a "hardwerar"
pouzil misto registru latche bylo ale v naprostem poradku :-)))
Stacilo vzit schema, osciloskop a obema jsem behem deseti minut dokazal,
ze jsou slusne receno "mimo misu" a vhodni na pozici "nosic tezkych bremen"

Jo v te dobe jsem byl vicemene "manager", ktery si tu bandu mel kocirovat :-)))

S pozdravem
MK