OT - zmatek v jednotkach

Dee Jay mrdeejay@seznam.cz
Čtvrtek Červen 24 19:58:41 CEST 2004

no nevim jestli to nejaky zakon neumoznuje ,ale kazdopadne pred dvema roky
jsme takhle delali topeni pro jeden panelak, puvodne napojeny na vytopnu
nebo tak neco. No odpichli se od ni - sice nejake protesty byli ,dotahli
plyn - na strese sme udelali plynovou kotelnu a napojili potrubi na
stavajici rozvody ve sklepa a bylo to - sice si mi to nezdálo ze muzou
usetrit (havne se mi zdaly velke ztraty v tom vedeni strecha - suteren),ale
hned po roce tvrdili,ze ano a to pry opravdu dost. Nakonec zase uvazujte ,ze
teplovodni vedeni v zemi ma asi dost brutalni ztraty (pomalu je tam zelena
trava i v zime :o) No a tohle vsechno se musi rozpocitat na odberatele :o(

DJ

----- Original Message -----
From: "Palkovic, Vladimir" <Vladimir.Palkovic@STEAG.sk>
To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Thursday, June 24, 2004 9:15 AM
Subject: RE: OT - zmatek v jednotkach

U nás se sídliště vytápí odpadním teplem z elektrárny, které nás stojí asi
2x více než bychom vytápěli rodinný domek plynem. Máme 3+1. Bylo nám řečeno,
že (bohužel) existuje nějaký zákon, že tam, kde je možnost vytápět dálkově,
není možné mít lokální zdroj. Přesto se řadová zástavba rodinných domků od
tohoto zdroje odpojila a každý teď má svůj kotel na plyn. Asi to bylo drahé
i pro ty bohatší, co nebydlí v paneláku. Dával jsem to jako námět na
reportáž do TV Polar a bylo jim prý "doporučeno", aby se do toho nemíchali.

Pánové a dámo, takhle se podniká !

VP