GPRS

Michal Krestan krestan@hw.cz
Čtvrtek Červen 24 16:12:13 CEST 2004

Uz to tu jednou myslim nedavno problehlo, ale radeji se jeste jednou zeptam.
Tvorim tu zarizeni, ktere bude komunikovat pres GPRS modul MC35i. Jde mi o
to, kdyz vytvorim vlastni PPP implementaci, jestli bude vzdy chodit s danym
GSM modulem. Jde mi o to, zdali celou cast PPP generuje sam modul, nebo
jestli do casti packetu muze zasahovat nastaveni site operatora. Myslim tim
hlavne napr. LCP, CHAP, atd... Napr. MC35i nikdy neposila v LCP echo
request, ale pri spojeni tel. modemem nekdy je potreba korektrni odpoved
echo reply (to je jen priklad, z plne implmentace ppp se toho da urcite
ocesat vice).

        Michal