MCU a odruseni VF casti

Miroslav Soltisik soltisikm@eurotel.sk
Čtvrtek Červen 24 15:18:56 CEST 2004

Ved mi to nikomu nepovieme.

|---------+----------------------------------->
|         |           Daniel Valuch           |
|         |           <daniel.valuch@wanadoo.f|
|         |           r>                      |
|         |           Sent by:                |
|         |           hw-list-bounces@mailman.|
|         |           nethouse.cz             |
|         |                                   |
|         |                                   |
|         |           24.06.2004 15:06        |
|         |           Please respond to       |
|         |           "[HWnews]"              |
|         |                                   |
|         |                                   |
|         |                                   |
|         |                                   |
|---------+----------------------------------->
  >-----------------------------------------------------------------------------------------------------------|
  |                                                                                                           |
  |                                                                                                           |
  |                                                                                                        To:|
  |                                                                                                           |
  |             "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>                                                      |
  |                                                                                                           |
  |                                                                                                           |
  |                                                                                                           |
  |                                                                                                        cc:|
  |                                                                                                           |
  |                                                                                                           |
  |                                                                                                           |
  |                                                                                                           |
  |                                                                                                           |
  |                                                                                                           |
  |                                                                                                           |
  |                                                                                                           |
  |                                                                                                   Subject:|
  |                                                                                                           |
  |             Re: MCU a odruseni VF casti                                                                   |

skripta su, len si ich treba kupit :-) Napriklad na Trencianskej
univerzite vysla knizka:

Rene Hartansky a kol.: Elektromagneticka kompatibilita mechatronickych
systemov

Vydala Trencianska Univerzita v Trencine, vydavatelstvo LudoPrint a.s.
ISBN 80-88914-22-1. Mam tu knihu aj v elektronickej forme, ale slubil
som ze ju nikomu nedam. Paprierova verzia stoji par korun.

balu