MCU a odruseni VF casti

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Červen 24 15:06:41 CEST 2004

skripta su, len si ich treba kupit :-) Napriklad na Trencianskej
univerzite vysla knizka:

Rene Hartansky a kol.: Elektromagneticka kompatibilita mechatronickych
systemov

Vydala Trencianska Univerzita v Trencine, vydavatelstvo LudoPrint a.s.
ISBN 80-88914-22-1. Mam tu knihu aj v elektronickej forme, ale slubil
som ze ju nikomu nedam. Paprierova verzia stoji par korun.

balu