OT-Zmena operatora pevne linky

joe.rypar@centrum.cz joe.rypar@centrum.cz
Čtvrtek Červen 24 14:38:29 CEST 2004

Ja jsem to pocital nedavno a uspora je dosti znacna (pocitam-li s vycerpanim 90 Kc pri Home Standard) Pri mych poslednich  uctech v rozmezi 900,- az 1000,- Kc je ta m uspora 200,- az 300 Kc. Hodne zalezi jestli je to hovor mistni nebo dalkovy.  Ted mluvim o Tele2, znamy to ma je s tim spokojeny. Ostatni operatori (Bohemia tel. a Tiscali) si berou nejaky zrizovaci poplatek, ale Tele2 ne.
Asi do toho pujdu taky.
Josef

----
Ja to kdysi pocital  a myslim, ze se to vyplati az kdyz mate utratu za telefon nekde v hranicih 2000,- Kc/mesicne. Porovnaval jsem to nekdy na zacatku roku, ale uprime receno " kdo to ma porad hlidat" :-)))
AA
----- Original Message -----
From: Martin Krecmer
To: [HWnews]
Sent: Thursday, June 24, 2004 1:26 PM
Subject: Re: OT-Zmena operatora pevne linky

Takze pokud tomu rozumim:

Mam Telecom program za pausal 500Kc (tak nejak).
Tento pasual + volne minuty k tomu mi zustavaji a
je na me abych si pausal vybral.
Takze pokud je ma prumerna mesicni utrata za telefon
cca 900Kc pak jde o to, kam nasmeruji ty ctyri stovky.
Pokud si necham TELE2 aktivovat (rikaji ze zdarma)
pak mi smerovani hovoru pujde pres TELE2 a jen pokud
si vytocim nejake predcisli pujdu pres Telecom.
Je-li cena za spojeni mezi operatory stejna a TELE2
ma ceny nizsi o jednotky % (nepocital jsem to),
tak pro me bude  uspora tak do 30 Kc/mesic (teoreticky).
Zatim fakt nevim, proc bych to delal.

M. Krecmer