OT-Zmena operatora pevne linky

Antonín Atanasovský info@plastovekrabicky.cz
Čtvrtek Červen 24 14:26:18 CEST 2004

Ja to kdysi pocital  a myslim, ze se to vyplati az kdyz mate utratu za telefon nekde v hranicih 2000,- Kc/mesicne. Porovnaval jsem to nekdy na zacatku roku, ale uprime receno " kdo to ma porad hlidat" :-)))
AA
  ----- Original Message -----
  From: Martin Krecmer
  To: [HWnews]
  Sent: Thursday, June 24, 2004 1:26 PM
  Subject: Re: OT-Zmena operatora pevne linky

  Takze pokud tomu rozumim:

  Mam Telecom program za pausal 500Kc (tak nejak).
  Tento pasual + volne minuty k tomu mi zustavaji a
  je na me abych si pausal vybral.
  Takze pokud je ma prumerna mesicni utrata za telefon
  cca 900Kc pak jde o to, kam nasmeruji ty ctyri stovky.
  Pokud si necham TELE2 aktivovat (rikaji ze zdarma)
  pak mi smerovani hovoru pujde pres TELE2 a jen pokud
  si vytocim nejake predcisli pujdu pres Telecom.
  Je-li cena za spojeni mezi operatory stejna a TELE2
  ma ceny nizsi o jednotky % (nepocital jsem to),
  tak pro me bude  uspora tak do 30 Kc/mesic (teoreticky).
  Zatim fakt nevim, proc bych to delal.

  M. Krecmer