Modulovani signalu na PIC (bylo Infra zavora)

Vitezslav Gazda gazda_vitezslav@hotmail.com
Čtvrtek Červen 24 12:24:23 CEST 2004

Proc mi tedy vsichni doporucujete ten prijimac na 36kHz, kdyz pri pouziti
4.096MHz krystalu a fosc/4 vychazi presneji ten 33kHz. Ja mel prave pocit,
ze to je k vuli te stride 1:1, ale kdyz to neni nutne ?