EMC/dovolenka (was: MCU a odruseni VF casti)

MK info@mcu.cz
Čtvrtek Červen 24 11:42:23 CEST 2004

> ja viem, pred par rokmi sme chodili pravidelne dovolenkovat na oravu. Je
> tam krasne a najblizsia civilizacia (a elektrika) bola vzdialena asi
> 7km. No a co bolo nasou hlavnou zabavkou? Postavit malu vodnu elektraren :-))))

Asi dva kylometry od soutoku Oravy a Vahu (proti toku Oravy) je nadherny
ostruvek (cca 20x150m) o kterem temer nikdo nevi - naprosto idealni misto,
elektrina tam neni, o zivacka nezakopnete a pritom jste 100 metru od silnice
a zeleznice. Ma to jen jednu vadu, pokud nahodou pustej vodu z Oravske prehrady,
tak se z ostruvku nedostanete. Ale to je vlastne svym zpusobem plus :-)

Kazde leto jsme tam s deckama travili tydem (vic to neslo, pak bych zacal stavet i tu elektrarnu)
Decka vzpominaji na tento navrat k prirode, na nejake kanary ani nevzdechnou :-)))

S pozdravem
MK