Vzduchotěsné konektory ?

Bolek bolek-konf@eri.cz
Čtvrtek Červen 24 09:03:20 CEST 2004

Spis nejakou tercovou komoru. Pokud se tady nikdo nenajde, tak
doporucuju se zeptat na takovych mistech, jako sdruzeni Vakuum Praha
(budova MFF UK v Troji), katedra fyzikalni elektroniky FJFI CVUT,
katedra vakuove fyziky MFF UK, fyzikalni ustav AV CR, badatelske centrum
PALS atd. Tam vsude jsem na vlastni oci videl vakuove aparatury se
spoustou pruchodek, ale nevim, jak to delali. Jak rikam, pokud by se
nikdo nenasel, zeptejte se tam a pripadne mi napiste, ja kontaktuju nase
ucitele na vakuovou techniku z FJFI.

> To vyrabite druzici? :-)
Ing. Boleslav Vrany

Consulting and development in software, electronics,
modern optics and mechanical engineering.

e-mail: bolek at bolekvrany dot cz
http://www.bolekvrany.cz
ICQ: 287 834 668
tel: (+420) 732 673 905