EAGLE a LINUX

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Červen 24 07:03:21 CEST 2004

Danhard wrote:
> eagle.key se vygeneruje pri autorizaci, tedy u vas pri prvnim spusteni jako
> freeware.

takze prvni spusteni bud jako root, nebo na adresar /opt/eagle/bin ci
kde je ta licence dejte pravo na zapis vsem, pustte eagle, on udela
licenci, ukoncete a vratte prava zpatky.

Kdyz ho poprve pustite jako root (zavisi jako moc jste paranoidni),
udela licenci bez problemu.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!