Jak pridelat lampu?

Ing. Martinek Ales amarti@post.cz
Středa Červen 23 17:39:28 CEST 2004

Nejsem elektrikar ale kdys sem videl udelenou elektriku v jednom dome v
UK tak me vstavali vlasy hruzou. I kdys byla stara 25 let tak to
neospravedlnuje hole tri vodice vedle sebe a cokoladu pribitou hrebukem
na tram. Sve sestre sem navrhl butto vymeneit nebo velice dobrou
protipozarni pojjistku. Tato instalace prosla pred 4 lety revizi kdys
ten dum kupovala.

Ing. Martinek Ales