RE: Měřící hroty pro SMD - jak měřit SMD

LuKas hradlo@atlas.cz
Středa Červen 23 10:01:13 CEST 2004

To není spatny napad ... ze bych to nakonec zabastlil? :-)

LuKas

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz] On Behalf Of Miloslav Kazda
Sent: Wednesday, June 23, 2004 9:48 AM
To: [HWnews]
Subject: Re: Měřící hroty pro SMD - jak měřit SMD

Jelikoz clovek nejcastejc potrebuje merit soucastky ktere jsou jeste v pasu,
tak jsem to udelal jednoduse. Vzal jsem dva spendliky, pripajel k nim 10cm
dratu (svete div se, ono se na spendliky da pajet), zaizoloval smstovackou a
na konce dartu jsem dal konce z lamaci listy. Pak oby spendliky proste
zapichnu na vyvody soucastek skrz pas. Nehrozi mi to, ze vystrelej (i kdyz
vystrelej, tak je zase snadno
najdu) a hlavne si je nejdriv vsechny zmerim, popisu a pak muzu v klidu
osazovat.

Miloslav Kazda