M���c� hroty pro SMD - jak m��it SMD

Pavel Glajc pavel.glajc@del.cz
Středa Červen 23 10:37:21 CEST 2004

Ja ji kupoval v GM jako prislusensrvi k RLC merici tusim MC 4070.
Stala neco pres 400, ale za ty prachy bych si ji radsi udelal.
(Po bitve kazdy general).
Ma to dost mekke konce ktere uhybaji a SMDecko obcas vystreli.
Pak se jen mohu domnivat jakou hodnotu jsem to vlastne mel, hledajic zapadle SMD v koberci. Taky je to malo ostre, to kdyz se meri pripajene SMD, ktere bylo pod vrstvou laku.
Osobne bych koupil pinzetu, rozloupl ji na dve pulky, vlozil bych izolant a pripajel kablik. Ev. zaizolovat ony pulky treba smrstovackou. To aby ruka neovlivnovala prilis mereni.
Myslim, ze za pul hodiny prace a 100,- za material se to vyplati.
Urcite vysledek by byl lepsi.
Pavel Glajc