Modulovani signalu na PIC (bylo Infra zavora)

Vitezslav Gazda gazda_vitezslav@hotmail.com
Úterý Červen 22 23:16:09 CEST 2004

No jo PWM modul mi zatim nejak unikal, ale ted uz na neho koukam v
datasheetu a zni to docela jednoduse. Ten pin sice zrovna nemam volny, ale
mam volne jine, takze uvolnit ho bude urcite jednodussi nez dalsi PIC nebo
555. Dekuji