Modulovani signalu na PIC (bylo Infra zavora)

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Červen 22 21:17:48 CEST 2004

Tak vidim, ze se kolektivni spolupraci dopracujete k docela pekne optozavore.
A kdyz do toho bude ten PIC jeste busit pseudonahodny kod, tak to neoblbne ani
zlodej vybaveny dalkovym ovladanim od televize :o)

Danhard

> Je-li volny vystup PWM tj. RB3 (nebo nozik + dratek), nastavte CCP modul na
PWM, (CCP1CON = 0X0C), opakovaci periodu na 28 cyklu (PR2=27) a stridu na 14
(CCPR1L = 14) a je vymalovano. A samozrejme musi bezet TMR2 bez preddelice.
Snad muze byt strida i mensi nezli 50%, nutno vyzkouset. Hradlovat se muze
treba bitem TMR2ON ale radeji nulovanim registru CCPR1L.