Modulovani signalu na PIC (bylo Infra zavora)

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Červen 22 21:28:03 CEST 2004

Petr S wrote:
> Ja nevim, proc se vsichni tak bojite tech MCU. Vzdyt cenove vas to vyjde
> temer na stejno, jako 555 obalena soucastkami a navic navrh dps bude timto
> urcite jednodussi, skutecne nechapu, proc by blikatko na kole melo byt
> osazeno 555 a ne treba PICem, kdyz uz davno nemalujeme DPSky asfaltem..
> Pripada mi to jako kdyz se nekdo boji pokroku..
> A servis  ? Na ten bych se vykaslal, nebo bych do zarizeni nalepil stitek s
> adresou FTP se zdrojaky tech PICu :o)

Lidi, vy ste magori. k tomu picu potrebujete stabil (ci DC/DC+stab.),
ktery k 555 nepotrebujete, navic reseni s pouhymi dvema tranzistory
pracuje v mnohem sirsim rozsahu napajecich napeti nez i ta 555, a to jiz
od 0,8V.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!