Modulovani signalu na PIC (bylo Infra zavora)

Vitezslav Gazda gazda_vitezslav@hotmail.com
Úterý Červen 22 16:32:09 CEST 2004

>Jedinou otazkou pak zustava, jak rychle potrebujete na odraz reagovat.

To je pro mne docela dulezite, protoze tim vlastne chci merit cas ve chvili
zastineni zavory s presnosti na milisekundy, takze bude vubec ten IR-modul
reagovat s dostatecne vcas ?