Modulovani signalu na PIC (bylo Infra zavora)

Kamil Rezac krez7509@artax.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Červen 22 15:39:38 CEST 2004

Smyckou jsem delal (sice s AVR, ale to je jedno) modulaci 455kHz a
fungovalo to bezvadne, takze s desetinovou frekvenci urcite problem
nebude.

Jinak to preruseni casovacem se resi tak, ze se chytam na preruseni pri
preteceni a pri kazdem preteceni si timer inicializuji hodnotou
0xf...f-pocet tiku, po kterych chci rperusit plus minus jedna, nad tim
se mi ted nechce dumat... ;)

KR