Infra zavora

Petr Stetina petr@lab.cz
Úterý Červen 22 13:55:11 CEST 2004

A jak tedy vyhodnocujete intenzitu osvetleni toho fototranzistoru? Podle
toho, co jste popsal bych se vsadil, ze vam to v noci nebude fungovat. ;)

Stacilo by pripojit fototranzistor k AD prevodniku (pokud ho vas MCU
ma), vhodne nastavenemu komparatoru nebo ho, jak vam navrhuje pan
Bezstarosti nahradit nejakym SFHxxxx.

Ja osobne si myslim, ze kdyz uz se vam podarilo rozbehat to na 2 metry,
mel by jste to dotahnout na 3 m s tim fototranzistorem.

Good luck!

Petr