[OT]: ADSL modem

MK info@mcu.cz
Úterý Červen 22 00:12:10 CEST 2004

Par roku pouzivam GnatBox - v ostre verzi to opravdu neni drobnost za par korun.
Ale v Lite verzi pro maximalne 5 IP adres na lokalu je stale zdarma (jen je nutne ho registrovat).

Na dva dny jsem ho nahradil krabickou s hrdym nazvem FIREWAL od Trustu a nestacil se divit,
co za bordel mi leze do/z site - jen jsem logoval komunikaci mezi FIREWALEM a kabelovym modemem.
V konecnem dusledku jsem se potupne vratil nazpet k stare 486 a jsem nadmiru spokojen.

Fakt Vam nikomu nebranim v pouzivani techto sra...k, jsou to Vase pocitace a Vase data.
Na mych mi celkem zalezi, tak si je chranim. Jak s nimi nalozite Vy, je ciste Vas problem

S pozdravem
MK