EAGLE a LINUX

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Červen 21 22:28:53 CEST 2004

jiri@bezstarosti.cz wrote:
> Zdravim.
>
> Pro mnohe asi nenapisu nic noveho, ale neda mi se nepodelit o zkusenost,
> protoze uz se zde o tom myslim take psalo.
>
> Do distribuce Linuxu Mandrake 9.1 s KDE jsem nainstaloval posledni

mam totez...

> Vsechno bez nejmensiho problemu. BTW, masina na ktere to bezelo je
> podtaktovane AMD K6/II na nejakych ubohych snad 366MHz (board rychleji
> nechce, je to taky jakysi stary odpad) se 128MB pameti a pracovat se s tim
> dalo docela dobre i pres ukrutne pomaly disk - zadne hruzy a desy se proste

ja mam 640 MB a bezne se moje spotreba pameti pohybuje nad 1GB. Jak to
vsichni delate, ze vam staci tak malo pameti???

Hmm... aha, asi vim :(

nemate 12 ploch obrazovek, nemate spustene dvoje Xy (jedny pro deti kdyz
od toho odejdu, maji rady tuxpaint a astronomickou observator kstars, co
taha fotky z dalekohledu), nemate v kazdem okne jeden-dva browsery s
3-15 strankami v tabech, DB server.....

Pravda, dokud jsem mel na starem HW wokna, tak moje spotreba pameti
(ram+swap) byla 300-600MB, pak se rozbily.

Jinak te vitam mezi linuxaky, koukam, ze ses naucil i advanced features
a mluvis jakobys ho mel uz vzity.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!