[OT]: ADSL modem

Michal Vanka vanka@quick.cz
Pondělí Červen 21 22:00:24 CEST 2004

Jsou Firewally pracujici na sitove vrstve (napriklad i NAT router,
ktery pouze zabranuje navazani spojeni zvenku).
A potom jsou firewally pracujici na aplikacni vrstve. Ty analyzuji
datovy tok a jsou schopny chranit pocitac pred napadenim,
kdyz uz je spojeni navazano (alespon se o to snazi 8).

Takove male pocteni je treba tady:
http://secinf.net/info/fw/firewall.htm

Michal Vanka

http://www.vanka.net home of AVR Embedded Ethernet Controller