[OT]: ADSL modem

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Pondělí Červen 21 18:32:59 CEST 2004

> Ma duse prostacka mi napovida, ze si pletete pojmy a dojmy :-)))

Trochu spletene to je. V modemu je totiz zpravidla NAT, ktery se da nastavit port po portu, takze se to tak trochu chova jako primitivni ochrana (firewall je silne slovo). Firmy na krabicich a v priruckach samozrejme stavnatymi slovy jako je firewall vubec nesetri, a pak to maji lidi spletene dohromady.
Kazdopadne pro ochranu SOHO sitky ma bezny ADSL modem IMHO dostatecne silne ochrane prostredky. (... ale doma za nim radeji mam linuxik :-)))

Jakub Serych