Kde najit PIC silicon revision

Martin mmz@zoznam.sk
Pondělí Červen 21 12:12:23 CEST 2004

>Takze pokud koupite PIC, dokazete podle data produkce poznat, jestli uz ma
>opravenou konkretni chybu. O nicem jinem nevim.

Bohuzial to nie je vzdy pravda, vo viacerych erratach nie su uvedene
datumy, od ktorych zacina nova revizia - napriklad posledna PIC18F8720
Rev. A4 Silicon/Data Sheet Errata.
Pokial su obvody kupovane od seriozneho distributora, ma sacok vytlaceny
stitok so vsetkymi udajmi vratane revizie obvodu. Inak je to mozne
zistit len precitanim z obvodu - napr cez ICD, ale to uz je trochu
neskoro. Zaujimalo by ma, ci niekto skusil reklamovat cip kvoli errate.
V principe by to malo byt samozrejme - ked si kupim 20MHz cip a chodi
len do 4MHz ...