Presne mereni vzdalenosti

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Pátek Červen 18 21:56:49 CEST 2004

At 21:44 18.6.2004 +0200, Krucinsky Ladislav wrote:
>Pokud bude závora kolmo na smìr narùstání hromádky, tak si myslím, ¾e
>odrazivost od DPS nebude vadit, navíc závory pou¾ívají kvùli zodolnìní
otáèení >polarizace.

Jasne, tohle je nejjednodussi, jenomze osazene DPS na hromadce maji mezi
sebou mezery diky osazenym soucastkam a ja se bojim, aby to zavora pres ty
mezery neprosvitila. Budou u toho delat BFUcka, takze je nutna blbuvzdornost.

>Dají se koupit èidla s laserem (cenová relace cca 6000,-Kè)která mají asi
>nejtenèí paprsek, leè tìch 0,1mm bych se bál. Ani ten laserovic paprsek
není >tak tenký.

Hmm, 6kKc se mi za tohle zrovna davat nechce...

>Jak dovozuji z dal¹ích komentáøù tak se jedná o vr¹ení osazených desek, ne
? K >èemu je pak rozli¹ení 0,1mmm?

Ja jsem ale psal o rozliseni cca. 1mm, ne 0.1mm Mozna ale ze i 1mm je
prehnane presne...

S pozdravem           with best regards
    Libor Kavan               Phone & Fax:+420 499 426 232
    Dlouha 421
    543 03 Vrchlabi III,CZ    http://www.techtronex.cz