Vrtani malych prumeru

danhard@volny.cz danhard@volny.cz
Pátek Červen 18 21:54:02 CEST 2004

Material - nejaka slitina, nemagneticka, mekci nez zelezo, barva
stejna ( ta ferule je z toho vysoustruzena). Vrtak tvrdokov.
Vreteno, Proxon MIKROMONT IB/E, 20k ot/min., cca 20 hod. jete,
klestina, nejaka hazivost tam bude, tak 0.02 mm, resp. se prenasi
chveni motoru. Je to v normalnim stojanku MB140/S s dvouosym
suportem.
Delka diry cca 2 mm.
Kdyz do davam velmi pomalu do zaberu, tak se vrtak cca po 1 mm
kousne, a ulomi se spice. Triska je v podstate prach. Na
rychlejsi zaber nemam cit, kdyz to udelam prudceji tak ulomim
vrtak hned, jedine kdyz se presne trefim, tak to udela pekne
trisku (vlas je proti tomu poleno). Pred rokem jsem to takhle
vrtal, a na 10 der jsem spotreboval 4 vrtaky, ted jsem uz 4
znicil a nulovy uspech :o(

--
SPLÁTKY BEZ NAVÝŠENÍ!
www.MALL.cz - nakupujte s úrokem 0%!