Presne mereni vzdalenosti

Miloslav Kazda miloslav.kazda@volny.cz
Pátek Červen 18 20:05:02 CEST 2004

> Ale radsi zjistuju bezdotykove moznosti, prijde mi to elegantnejsi...

Nevim, jestli to tu nezapadlo, ale hned jsem Vam navrhoval
triangulacni meric vzdalenosti. Ten ktery jsem mel v ruce mel
maximalni odchylku od linearity 0,02mm. Nemusite se desit tim nazvem,
je to proste cerna krabicka, ktera ma na jedne strane okenko kudy to
sviti a kouka a na druhe strane 4 draty (napajeni a proudovy vystup).
Pouziti naprosto trivialni, presnost dostatecna. Pouzitelne i pro
prumyslove prostredi. Napriklad Z4W-V, je to sice jiny, nez mam
zkusenost, ale asi by byl pouzitelny (na ceske mutaci stranek jsem ho
nenalezl, ale na emerickych strankach je). Omron urcite neni jedina
firma, ktera neco podobneho dela.

Miloslav Kazda