Presne mereni vzdalenosti

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Pátek Červen 18 17:34:14 CEST 2004

At 17:16 18.6.2004 +0200, =?ISO-8859-2?B?TWFydGluIKlhbuxr?= wrote:
>OK, ale uz tu nekdo zminoval, testovat to paprskem. Nemusi to byt
>zrovna odraz, ale sel bych do vysilace a prijimace (pres tu hromadu). To je
taky
>neresitelne?

No to budu muset jeste zkusit, protoze jak jsou DPS osazene soucastkama, tak
jsou mezi nimi mezery, a nevim, jestli bych tu hromadu neprosvitil. I kdyz,
to by se dalo asi dohonit nejakou optikou, ktera by paprsek rozsirila. Tohle
by bylo asi nejjednodussi, zkusim to.

>A nebo (ted uz si tak trochu vymyslim) udelat jednoduche pocitadlo a
>a nastavit mu, kolik desek se tam vejde....:-(

Jo, ale pak by musel ten stolek, kam se budou DPS rovnat, sjizdet o
definovatelne skoky, tj. bud krokac (musel by byt vykonny a tudiz drahy) a
taky muze ztracet kroky, pokud ho silne nepredimenzuju. Ale bude to zavisle
na sile DPS a soucastek, takze by se to muselo prestavovat podle typu, coz
se mi nechce. Nebo zavora na sroubu, ktery posouva stolek, coz by ale bylo
taky zbytecne problematicke a muselo by se to nastavovat podobne jako krokac
na typ desky. Merit vysku hromady bude jednodussi a blbovzdorne pro obsluhu.

S pozdravem           with best regards
    Libor Kavan               Phone & Fax:+420 499 426 232
    Dlouha 421
    543 03 Vrchlabi III,CZ    http://www.techtronex.cz