Presne mereni vzdalenosti

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Pátek Červen 18 16:46:10 CEST 2004

Tedy sorry,
ale nedalo mi to. Delam v polygrafii a v podstate tam je na rovnani
papiru takovy bazmek, co kazdy papir pri polozeni pritlaci. No a kdyz
ten bazmek je moc nahore, tak to zakryje(nebo odkryje ted z hlavy
nevim)klasickou optozavoru a ten motor, co drzi cely balik papiru sjede dolu, dokud se
zase neodkryje ta zavora(s bazmekem). Dole jsou koncaky a ty
posilaji signal, ze se ma zastavit produkce, protoze uz je nakladac
FULL. Cele to beha s nadherne malym a presnym krokem.
Neslo by udelat neco podobneho?? Je uplne jedno jak tluste desky se
tam budou strkat, na ovladani podavace se da pouzit i ss motor(treba
ze steracu) a nic se neleskne.
Martin