detektor prutoku vody

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Pátek Červen 18 10:29:09 CEST 2004

Uz vim, od koho jsme je kupovali - od firmy Mirava, vyrabeji prutokove
ohrivace.

(Pokud jsem od nich nekupovali jen solenoidy, a ty prutokomery od nejake
jine firmy... ale oboji to bylo v Praze ve Strasnicich nebo Dolnich
Mecholupech.)

Omlouvam se za poskytovani takto "presnych" informaci :-)

S pozdravem
Pavel Poucha

From: "Kaňovský Roman" <RKanovsky@CSAS.CZ>
To: "'[HWnews]'" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Friday, June 18, 2004 10:04 AM
Subject: RE: detektor prutoku vody

V plynovych priohrevnych kotlech na teplou vodu (drive se to jmenovalo
KARMA - jak se tomu rika dnes nevim) se pouziva snimac zmeny tlaku vody ve
vodovodnim potrubi - stejny zpusob pouzivaji i domaci vodarny.
Ma to v sobe mechanicky spinac. Kdyz poklesne tlak - nekdo pusti vodu, tak
se sepne.
Bohuzel ci bohu dik to vyzaduje nejaky minimalni tlak v potrubi, aby to
nespinalo, kdyz dojde voda.

Snad by se to dalo sehnat u nekoho, kdo opravuje tytoo zarizeni

RK