Simulace znaku->USART PICu

Cizek Milan cizek.milan@seznam.cz
Čtvrtek Červen 17 23:25:51 CEST 2004

Ahoj,
potreboval bych informaci, jak co nejjednoduseji nasimulovat zaslani
nekolika znaku z PC do integrovaneho USARTu PICu. Pokud se i toto da v
MPLABu provest jedine pres Stimulus, neexistuje nejaka utilitka, do ktere
bych zadal rychlost a dalsi nastaveni seriove komunikace + pocet znaku...
jejimz vystupem by byl soubor .sti?? To by mi hrozne pomohlo. Nebo cokoliv,
nemusim to nutne zkouset v MPLABu.

V teto souvislosti me jeste po ceste domu napadl druhy dotaz. Nevite o
nejakem simulacnim programku, do ktereho bych nahral hex/asm, urcil pin a on
by mi hezky graficky zobrazil na casove ose, co se na nem deje? Takovy
rychly teoreticky osciloskop, pro me pokusy by byl vyborny...

Diky za jakykoli podnet, pekny vecer vsem.
Milan

PS: tohle je super konfera, docela by me zajimalo, kolik je tady bastliru
nezneho pohlavi? :)