A co Vase polovicky :-)

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Čtvrtek Červen 17 18:27:58 CEST 2004

No, mně to připomíná situaci, kdy jsme se s mojí drahou nastěhovali do
společného bytu.
Byl jsem požádán abych vyluxoval, což jsem učinil, ale nechtě jsem
zlomil takovou tu tyč co je k ní připojená nahoře hadice vedoucí k
vysavači a dole se upevňují taková ta jezdítka a kartáčky.

Bylo to poprvé a naposledy, co jsem luxoval.

Zdraví PavelK

P.S. Nikdy bych neřekl, jak je plastová tyč u vysavače Rowenta pevná.
Byla docela fuška to přerazit. :-)