A co Vase polovicky :-)

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Červen 17 17:18:00 CEST 2004

:-)))))))
Budme radi, ze si nas zensky neposilaji do "svadlenky" pro nite, knofliky a
ruzny ty serepeticky co ani nevime co jsou a jak se skutecne jmenujou. Jsou
chytrejsi. Vedi, ze si to maji jit koupit samy.
Mate alespon hodnou polovicku.
Jindra Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz

Prominte OT, ale prave tu uz deset minut rozdychavam nasledujici perlu ze
zivota:

Ma lepsi polovicka se opet vypravila koupit nasim psickum nejakou
tu hracku do Zverimexu (ja vim, ten uz snad ani neni, ale jak tomu mam
rikat).
Tak jsem ji pozadal o 3 (slovy tri) metry hadicky na vzduch k akvariu.
Trpelive jsem ji vysvetlil na co ze to chci, kdyz akvarium nemame
a presel mlceni poznamky o tom, ze si to mam dojit koupit sam.

Pred chvilkou se vratila a vitezoslavne mi predala 30 (slovy tricet) metru
hadicky a jala se me dotazovat na co ze mi to klubo ale opravdu je
a jak ta pani ve ksefte mela problem to najit, ale jak byla neustupna
a donutila ji rozbalit novy balik a podstive ten kus odmerit.

Fakt jsem nemel na vic, nez slusne podekovat a tise doufat,
ze mi to zitra snad i vymeni :-))))

S pozdravem
MK