USB disk

"Saša K. Svobodová" svobodova.alex@seznam.cz
Čtvrtek Červen 17 14:58:12 CEST 2004

Zdravíčko,

	budete se asi divit, ale já se snažím ctít reklamační řád a do mechanik
nelezu protože se bojím elektriky (i když tady se bát nemusím já vím) A
dneska kdy už jsou mechaniky mimo záruku to už nemá cenu páč jsou
napájené lepším zdrojem

					Saša K. Svobodová

      web:  http://www.doupatko.adslink.cz
      mail: svobodova.alex@seznam.cz