Svab na RS232

Ondřej Kozumplik kozond-konf@seznam.cz
Čtvrtek Červen 17 14:28:21 CEST 2004

Oba dva tyhle svaby  maji v sobe stridace, kdyby nemely, tak uz by to
nebyly ty slovutne Maxiky ;-)
Ovsem MAX3232 ma napajeci napeti uz od 3V (do 5,5V) - tj pro aplikace,
kde procesor ci jina aktivni komponenta ma hlavni napajeci napeti 3,3 V
=> napetove urovne UARTu jsou pak 3Voltove. Log. vstupy u techto
3Voltovych Maxu byvaji tolerantni az po napeti 5V.

S pozdravem

O. Kozumplik
http://hysteria.webpark.cz