Cipy s vysokou integraci

Bolek bolek-konf@eri.cz
Čtvrtek Červen 17 14:00:02 CEST 2004

Presneji receno vybouchla a bylo to proto, ze procesor se choval jinak,
nez podle dokumentace mel. Konkretne doslo k preteceni a prislusny
priznak se nenastavil, ackoliv dle dokumentace mel.

Mimochodem, co byla ta nejdrazsi programatorska chyba?

MK wrote:

> A bylo to urcite kvuli tomu novejsimu procesoru ??????
> Pri nejdrazsi programatorske chybe taky raketka hapala :-))))
> A nabeton tam nebylo nic hitech (na dnesni dobu)
>
> S pozdravem
> MK

Ing. Boleslav Vrany

Consulting and development in software, electronics,
modern optics and mechanical engineering.

e-mail: bolek at bolekvrany dot cz
http://www.bolekvrany.cz
ICQ: 287 834 668
tel: (+420) 732 673 905