Pajeni bez olova

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Červen 17 08:10:26 CEST 2004

:-))) Zacina se darit....

Ja jen uvedu upresneni, ze pokud se Vam komukoliv nepostavi tak z olovenych
trubek to nebude (leda ze by Vas  s ni nekdo pretahnul), pac jeste pred
navsemyslici unii se olovene trubky vylevali cinem, aby nebyly problemy s
porodnosti. Takze pricinu impotence hledejte jinde.

A ze Vam to olovo lezi v zaludku, co?

RadekCX